Olen unohtanut salasanani – mitä minun pitäisi tehdä?

Voit pyytää uutta salasanaa kotisivultamme tai mistä tahansa missä näet ”Unohditko salasanasi?” tai ”Pyydä uutta salasanaa” -tekstit:

  1. Klikkaa salasanan pyytämisen linkkiä ja syötä rekisteröimäsi sähköpostiosoite.
  2. Klikkaa Tilaa uusi salasana. Sinun pitäisi nähdä seuraava teksti: ”Lähetimme sähköpostiosoitteeseesi linkin, jonka kautta voit vaihtaa salasanasi.”
  3. Klikkaa Syötä uusi salasana -linkkiä sähköpostissasi. Sinut ohjataan salasananvaihtosivulle. Jos päädyt tämän sijaan profiilisivullesi, kirjaudu ensin ulos profiilistasi ja klikkaa tämän jälkeen linkkiä uudelleen.
  4. Salasananvaihtosivulla valitse uusi salasana ja toista se. Klikkaa Vaihda salasana.

Sinun pitäisi nähdä testi: ”Olet onnistuneesti vaihtanut salasanasi.”

Jos sinulla on näistä ohjeista huolimatta edelleen vaikeuksia salasanan vaihtamisen kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pyysin uutta salasanaa, mutten saanut sähköpostia...

  • Ole hyvä ja tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

  • Jos käytät Gmail-tiliä, sähköposti voi olla ”Sosiaaliset verkostot” tai ”Tarjoukset” -välilehdellä.

  • Oletko irtisanonut sähköpostiemme vastaanottamisen? Tämä tarkoittaa, ettet voi enää saada sähköposteja meiltä, et edes salasanan vaihtoon liittyviä sähköposteja. Ole hyvä ja ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.