Kuinka olen yhteydessä asiakaspalveluun?

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme milloin vain, mutta olemme tavoitettavissa pääosin arkisin toimistotuntien aikana.

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme useilla eri tavoilla:

  • Yhteydenottolomakkeella, jonka linkin löydät jokaisen tukisivujen artikkelin lopusta (myös tämän, klikkaa linkkiä artikkelin alta ja lomake avautuu).

  • Kirjeellä seuraavaan osoitteeseen:

    Asiakaspalvelu Eliittikumppani
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    D-10999 Berliini
    Saksa

Hyvä asiakas, taataksemme nopean vastauksen pyyntöösi, kannustamme sinua ottamaan meihin ensin yhteyttä sähköisesti yhteydenottolomakkeen kautta. Huomioithan, että jos otat meihin yhteyttä kirjepostia käyttäen, vastausajoissamme saattaa olla viivästyksiä.

Tiimimme vastaa jokaiseen tiedusteluun ja teemme aina parhaamme vastataksemme sinulle mahdollisimman pian.

Ole hyvä ja seuraa näitä ohjeita ottaessasi yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeella, jotta voimme vastata sinulle niin nopeasti ja tehokkaasti kuin vain mahdollista:

  • Kirjoittaessasi viestiä, muista mainita rekisteröitymiseesi käyttämä sähköpostiosoite. Voit myös lähettää meille nettisivuiltamme Käyttäjätilisi asetuksistasi löytyvän turvakoodin. Käyttäjätilin löydät sivuilta valikosta.

  • Valitse aihepiiri mihin kyselysi liittyy. Tällä tavalla voimme mahdollisiimman nopeasti ymmärtää mistä yhteydenotossasi on kyse.

  • Kuvaile ongelmaasi mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Tällöin voimme ryhtyä toimintaan saman tien, sillä meillä on kaikki tarvitsemamme informaatio pyyntösi käsittelyyn.

  • Jos kohtaat teknisiä ongelmia, lähetä meille myös kuvakaappaus sivusta, jolla ongelma esiintyy, mukaanlukien näkemäsi häiriöilmoituksen ja kerro seikkaperäisesti mitä teit ennen ongelman ilmaantumista.

  • Kun klikkaat Lähetä, saat vastaukseksi automaattisen ilmoituksen, josta löydät myös tukipyyntösi numeron.